Pokemon I choose YOU!

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

Favorite Starter pokemon

17% 17% 
[ 1 ]
0% 0% 
[ 0 ]
0% 0% 
[ 0 ]
17% 17% 
[ 1 ]
0% 0% 
[ 0 ]
0% 0% 
[ 0 ]
33% 33% 
[ 2 ]
0% 0% 
[ 0 ]
0% 0% 
[ 0 ]
0% 0% 
[ 0 ]
0% 0% 
[ 0 ]
33% 33% 
[ 2 ]
0% 0% 
[ 0 ]
 
Total Votes : 6

Pokemon I choose YOU!

Post by pokemonmaster001 on Tue Aug 10, 2010 9:28 am



If you could pick any pokemon to be your starter pokemon, which would you pick?



From the games, i awlays choose bulbasaur, or i play yellow version, so I can get pikachu. In Gold/Siver/Crystal, i chose cyndiquil

If i was a real pokemon trainer, i would like to start off with a poliwag or an oddish, but that's just me.

avatar
pokemonmaster001
Admin

Posts : 506
Join date : 2010-08-09
Age : 25

Character sheet
Name : Umika

http://pokemonindigoplateau.board-directory.net

Back to top Go down

Re: Pokemon I choose YOU!

Post by Phiera on Tue Aug 10, 2010 11:25 am

Any of the fire starter pokemon. Or Eevee, so it could change into Flareon. Or Vulpix. :3
avatar
Phiera

Posts : 4
Join date : 2010-08-10
Age : 23
Location : Beavercreek, Ohio, USA

Character sheet
Name :

Back to top Go down

Re: Pokemon I choose YOU!

Post by Polar on Wed Aug 11, 2010 5:00 am

Ummm A growlithe :3 or a torchic i love that one oh or any fire starter or maybe chikorita lol i love fire pokemon :3

_________________
I'm gonna be the very best and catch them all.
avatar
Polar

Posts : 372
Join date : 2010-08-09
Age : 24
Location : Canada

Character sheet
Name : Polar

Back to top Go down

Re: Pokemon I choose YOU!

Post by adj1993 on Fri Aug 13, 2010 10:13 pm

In pokemon fire red , leaf green : Charmander
In pokemon silver , gold : Chickorita
In pokemon Emerald , ruby , sapphire : Mudcip
And in Diamond and pearl : Chimchar

_________________


avatar
adj1993

Posts : 405
Join date : 2010-08-13
Age : 24
Location : India

Character sheet
Name :

http://pc2mobile.heavenforum.com/forum.htm

Back to top Go down

Re: Pokemon I choose YOU!

Post by Polar on Sat Aug 14, 2010 6:40 am

Chimchar is adorable lol I love him so much and chickorita is amazing to lol

_________________
I'm gonna be the very best and catch them all.
avatar
Polar

Posts : 372
Join date : 2010-08-09
Age : 24
Location : Canada

Character sheet
Name : Polar

Back to top Go down

Re: Pokemon I choose YOU!

Post by adj1993 on Sat Aug 14, 2010 9:19 pm

Ya Smile But every pokemon is awesome Smile

_________________


avatar
adj1993

Posts : 405
Join date : 2010-08-13
Age : 24
Location : India

Character sheet
Name :

http://pc2mobile.heavenforum.com/forum.htm

Back to top Go down

Re: Pokemon I choose YOU!

Post by Polar on Sat Aug 14, 2010 9:27 pm

Yea there so amazing i'm gonna diiieee lol

_________________
I'm gonna be the very best and catch them all.
avatar
Polar

Posts : 372
Join date : 2010-08-09
Age : 24
Location : Canada

Character sheet
Name : Polar

Back to top Go down

Re: Pokemon I choose YOU!

Post by adj1993 on Sat Aug 14, 2010 9:37 pm

Ya my another fav is jiglipuff Smile

_________________


avatar
adj1993

Posts : 405
Join date : 2010-08-13
Age : 24
Location : India

Character sheet
Name :

http://pc2mobile.heavenforum.com/forum.htm

Back to top Go down

Re: Pokemon I choose YOU!

Post by Polar on Sat Aug 14, 2010 10:06 pm

OMG I had a jigglypuff clock it was so cool. lol i like persian lol hes cool

_________________
I'm gonna be the very best and catch them all.
avatar
Polar

Posts : 372
Join date : 2010-08-09
Age : 24
Location : Canada

Character sheet
Name : Polar

Back to top Go down

Re: Pokemon I choose YOU!

Post by adj1993 on Sat Aug 14, 2010 10:14 pm

ya and meowth hates him Very Happy

_________________


avatar
adj1993

Posts : 405
Join date : 2010-08-13
Age : 24
Location : India

Character sheet
Name :

http://pc2mobile.heavenforum.com/forum.htm

Back to top Go down

Re: Pokemon I choose YOU!

Post by Polar on Sat Aug 14, 2010 10:46 pm

X3 its hillarious

_________________
I'm gonna be the very best and catch them all.
avatar
Polar

Posts : 372
Join date : 2010-08-09
Age : 24
Location : Canada

Character sheet
Name : Polar

Back to top Go down

Re: Pokemon I choose YOU!

Post by adj1993 on Sat Aug 14, 2010 11:53 pm

Ash's Totodile Very Happy

_________________


avatar
adj1993

Posts : 405
Join date : 2010-08-13
Age : 24
Location : India

Character sheet
Name :

http://pc2mobile.heavenforum.com/forum.htm

Back to top Go down

Re: Pokemon I choose YOU!

Post by pokemonmaster001 on Sun Aug 15, 2010 5:15 am

in the show, I like AJ's first pokemon, his sandshrew. He's super strong!
avatar
pokemonmaster001
Admin

Posts : 506
Join date : 2010-08-09
Age : 25

Character sheet
Name : Umika

http://pokemonindigoplateau.board-directory.net

Back to top Go down

Favorite starter pokemon in the show/game

Post by Polar on Mon Aug 16, 2010 8:32 pm

choose its thats simple

_________________
I'm gonna be the very best and catch them all.
avatar
Polar

Posts : 372
Join date : 2010-08-09
Age : 24
Location : Canada

Character sheet
Name : Polar

Back to top Go down

Re: Pokemon I choose YOU!

Post by pokemonmaster001 on Tue Aug 17, 2010 7:04 am

I merged both the "Pokemon I chose you, and the Topic, "your favorite starter from the game/show" I voted for Bulbasaur and Pikachu.

I voted for Pikachu, simply because I LOVE pikachu! i wish I had one. I picked Bulbasaur too because i always pick him in the Red/Blue games because bulbasaur is strong against the first 3 gym leaders; Brock, Misty and Lt. Surge. He's also helpful in the mnt. moon. In real life, I'd have a hard time choosing because they are all so cool!!

_________________
When i grow up....

Imma be a pokemon master!! :bounce:

クリスタル
avatar
pokemonmaster001
Admin

Posts : 506
Join date : 2010-08-09
Age : 25

Character sheet
Name : Umika

http://pokemonindigoplateau.board-directory.net

Back to top Go down

Re: Pokemon I choose YOU!

Post by nisel97 on Tue Aug 17, 2010 8:23 pm

chimchar and charmander is awesome
avatar
nisel97

Posts : 439
Join date : 2010-08-16
Age : 20
Location : new jersey

Character sheet
Name : drew

http://theninjaforums.forumotions.net/forum.htm

Back to top Go down

Re: Pokemon I choose YOU!

Post by pokemonmaster001 on Tue Aug 17, 2010 8:33 pm

looks like most people like fire starters

_________________
When i grow up....

Imma be a pokemon master!! :bounce:

クリスタル
avatar
pokemonmaster001
Admin

Posts : 506
Join date : 2010-08-09
Age : 25

Character sheet
Name : Umika

http://pokemonindigoplateau.board-directory.net

Back to top Go down

Re: Pokemon I choose YOU!

Post by nisel97 on Tue Aug 17, 2010 8:37 pm

pokemonmaster001 wrote:looks like most people like fire starters
yep, but i also like squirtle, chicorita and turtwig. and mudkipz! who doesn't liek mudkipz?
avatar
nisel97

Posts : 439
Join date : 2010-08-16
Age : 20
Location : new jersey

Character sheet
Name : drew

http://theninjaforums.forumotions.net/forum.htm

Back to top Go down

Re: Pokemon I choose YOU!

Post by adj1993 on Wed Aug 18, 2010 4:31 am

I like mudcip Very Happy

_________________


avatar
adj1993

Posts : 405
Join date : 2010-08-13
Age : 24
Location : India

Character sheet
Name :

http://pc2mobile.heavenforum.com/forum.htm

Back to top Go down

Re: Pokemon I choose YOU!

Post by Polar on Wed Aug 18, 2010 5:50 am

I prefer squirtel and piplup for water
Chickorita and bulbasaur for grass
and I love all fire lol

_________________
I'm gonna be the very best and catch them all.
avatar
Polar

Posts : 372
Join date : 2010-08-09
Age : 24
Location : Canada

Character sheet
Name : Polar

Back to top Go down

Re: Pokemon I choose YOU!

Post by nisel97 on Wed Aug 18, 2010 9:18 am

you know what would be cool. if there was a game where you can pick any pokemon besides legendaries and 2nd and 3rd evolutions as your starter pokemon
avatar
nisel97

Posts : 439
Join date : 2010-08-16
Age : 20
Location : new jersey

Character sheet
Name : drew

http://theninjaforums.forumotions.net/forum.htm

Back to top Go down

Re: Pokemon I choose YOU!

Post by pokemonmaster001 on Wed Aug 18, 2010 9:45 pm

If that was the case i would choose oddish, poliwag or growlithe.

_________________
When i grow up....

Imma be a pokemon master!! :bounce:

クリスタル
avatar
pokemonmaster001
Admin

Posts : 506
Join date : 2010-08-09
Age : 25

Character sheet
Name : Umika

http://pokemonindigoplateau.board-directory.net

Back to top Go down

Re: Pokemon I choose YOU!

Post by nisel97 on Thu Aug 19, 2010 8:04 am

and i would choose poochyena or growlithe
avatar
nisel97

Posts : 439
Join date : 2010-08-16
Age : 20
Location : new jersey

Character sheet
Name : drew

http://theninjaforums.forumotions.net/forum.htm

Back to top Go down

Re: Pokemon I choose YOU!

Post by Polar on Thu Aug 19, 2010 6:11 pm

GROWLITHE AND POOCHEYENA LOL

_________________
I'm gonna be the very best and catch them all.
avatar
Polar

Posts : 372
Join date : 2010-08-09
Age : 24
Location : Canada

Character sheet
Name : Polar

Back to top Go down

Re: Pokemon I choose YOU!

Post by nisel97 on Thu Aug 19, 2010 6:46 pm

^ yeah because they are both cute and they pwn
avatar
nisel97

Posts : 439
Join date : 2010-08-16
Age : 20
Location : new jersey

Character sheet
Name : drew

http://theninjaforums.forumotions.net/forum.htm

Back to top Go down

Re: Pokemon I choose YOU!

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum